Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 20:16:20 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/05414 aadressile Põlva maakond, 
Põlva vald, Logina küla, Tartu-Petseri 22,4-25,2 km// Tartu maakond, Kambja 
vald, Sirvaku küla, Tartu-Petseri 17,4-22,4 km// Soinaste küla, 
Tartu-Petseri 3,4-5,3 km// Uhti küla, Kuivaoja// Tartu-Petseri 7,8-11,8 km// 
Ülesoo// Vana-Kuuste küla, Gaasi tee 1// Lepiku// Reola raudteejaam// 
Soometsa// Tartu-Petseri 14,1-17,4 km// Ülenurme alevik, Tartu-Petseri 
5,3-7,8 km// Kastre vald, Tõõraste küla// Tartu-Petseri 11,8-12,6 km (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2411002/05414 Tartu maakonda Kambja valda kontaktvõrgu rajamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 1 edastab TTJA projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27052592>  (menetlus nr: 
439936), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister